Poradíme s výberom po telefóně, emailu alebo na chate.

Reťazová sada EK PREMIUM EK + Supersprox so zlatou reťazou radu ZVX3 -absolutní TOP kvalita

Reťazová sada EK PREMIUM EK + Supersprox so zlatou reťazou radu ZVX3 -absolutní TOP kvalita
Zadarmo
264,1 EUR 218,3 EUR bez DPH
Skladom na e-shopu
Získajte zľavu 5 %
Zakúpením tohto produktu získavate dopravu zadarmo
Osobne v predajni:zajtraPrepravnou spoločnosťou:pondelok 20. septembra
KódSTF-601-135VýrobcaEK + SUPERSPROXZáruka24 mesiacovEAN0000000129074
Produkt nebol hodnotenýPridať hodnotenie

Reťaz 520 ZVX3

V kategórii tých najviac najlepších reťazí v rozmere 520 naprieč trhom je toto najpevnejšie, najtuhšie reťaz, zároveň s najkvalitnejším tesnením (NX krúžok). Teda aj najdlhšie vydrží. Ako jediný má navyše ZST.

Typické motorky: Kawasaki Z800, Ducati Monster 900, Honda NC 750, Suzuki DL 1000 V-strom, závodné superbiky s prestavbou na rozmer reťaze 520.

 

rad ZVX

To najlepšie, čo si môžete kúpiť na trhu. Je najpevnejší, najtuhšie, najdlhšie vydržia, a je aj väčšinou najľahší (vždy sa trochu líši vlastnosti podľa rozmeru). Toto je proste úplne iná liga ako z pohľadu použitých materiálov, tak technológií. Má napríklad NX-krúžok, ktorý sám o sebe predlžuje životnosť o ďalších 15% oproti QX-krúžku. Technológia ZST je tu samozrejme samozrejmosť. Celkovo potom vydrží až o 20% dlhšie ako MVXZ. Oceníte zvlášť ak jazdíte poriadny, silný stroj, pretože tento reťaz môžete dať na motorky až do objemu 1400 ccm. Robí sa v tradičných rozmeroch, 520, 525 a 530.

 

Informácie o výrobcovi reťazí - EK

Reťaze EK vyrába japonská firma Enum Chain už od druhej svetovej vojny. Áno, takto dlho. Ku všetkému, čo robia, pristupujú s povestnou japonskou precíznosťou a zároveň neprestávajú inovovať. Prišli napríklad ako prvý s tesnením reťaze O-krúžkom, ktorý predlžuje životnosť reťaze až o 50% oproti netěsněnému reťaze. Pomerne novinkou je aj technológia ZST. Vďaka nej nemusíte opakovane napínať reťaz počas zábehu = cca prvého tisíce kilometrov.

Je to jediný výrobca reťazí, ktorý vyhovel prísnym nárokom stroja Kawasaki H2R.

EK reťaze používajú profesionálne pretekárske tímy na celom svete od MotoGP, MXGP, cez Rallye Dakar, AMA, ADAC MX Masters, až po Drag racing či Road racing.

Navyše si môžete vyberať z množstva farebných prevedení.

 

Predné kolieska majú rovnako ako oceľové rozety od Supersprox zosilnené zuby pre dlhšiu životnosť a sú odľahčená. Samozrejmosťou už dnes je samočistiaci drážka pre offroady.

 

Stealth rozeta má vnútro z hliníka a zuby z ocele. Obe časti sú k sebe znitovanie, na čo má Supersprox dokonca patent. Výhody i nevýhody sú jasné. Stealth rozety sú drahšie, ale ľahší ako oceľové a vydrží podstatne (až 3x) dlhšie, ako aj kvalitné hliníkové. A sú, podobne ako hliníkové, vo farbách. Používajú je spravidla továrenské tímy pri pretekoch, najmä v rely, kedy si jednoducho nemôžete dovoliť, aby ste nedokončili etapu. Spýtajte sa takých mien ako Romain Febvre či Tim Gajser. Stealth rozety využijú a ocenia pretekári všetkých typov a samozrejme všetci tí, ktorí majú silnú, zaujímavú motorku a túžia po niečom výnimočnom.

 

Informácie o výrobcovi reťazových kolies - Supersprox

Supersprox je rodinná firma, ktorá už od roku 1959 vyrába vo Walese rozety a kolieska. A vyrába je sakra dobre. Dodáva do prvovýroby pre značky ako KTM či Husqvarna, prakticky v každom motošporte má majstra sveta (celkom ich pozbieral 65 medzi rokmi 1959-2016). Supersprox je jediný výrobca, ktorý pokrýva všetky typy motoriek a to v nekompromisnej kvalite.

 

Čím sa líši Supersprox od konkurencie?

  • Zosilnené zuby. Zvýšila sa tak životnosť nielen koliesok samotných, ale aj reťaze a tým celé reťazovej sady až o 10%.
  • Presnosť výroby ozubenie a tvar U-drážky vhodný aj pre najnovšie typy japonských reťazí s väčším priemerom valčeka. Vďaka správnym rozmerom predlžuje životnosť.
  • Vyrezávanie odľahčenie laserom. Výsledný produkt jednak lepšie vyzerá, ale hlavne má vďaka tomu každý konkrétny typ ideálny pomer váhy a pevnosti.

Vysoká kvalita povrchovej úpravy. Oceľové rozety majú 3-vrstvový povrch pre dlhú životnosť a extra odolnosť proti korózii.

Značka motocykla objem motora Model Ročník
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2002
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2003
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2004
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2005
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2006
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2007
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2008
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2009
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2010
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2011
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2012
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2013
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2014
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2015
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2016
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2017
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2018
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2019
SUZUKI 1000 DL 1000 V-Strom 2020
reťazové koliesko CST-520: 17
reťazová rozeta RST-1792: 42
reťaz 520 ZVX3
Počet článkov reťaze 112
Originálne počet článkov reťaze 112
Typ spojky EK reťaze Nitovacie MLJ
Originálne počet zubov ÁNO
Diskusia k produktu
Máte otázku? Zaujíma vás konkrétny detail? Opýtajte sa nás.
Položiť otázku
Nová otázkaVaše menoVáš e-mail(E-mail nebude zverejnený)NadpisText príspevku
Opýtať sa
Vaše menoVáš e-mail(E-mail nebude zverejnený)Text príspevku
Pridať reakciu
PopisUrčené pre modelyTechnické parametreDiskusia