Reklamácia
Reklamácia nie je práve vyhľadávaná záležitosť. Napriek tomu je niekedy potrebné tovar reklamovať. Ak potrebujete zakúpený tovar reklamovať, tu nájdete návod, ako správne postupovať? Reklamácia u nás sa nemusíte obávať! Budeme sa snažiť, aby ste mali s celým procesom čo najmenej starostí a reklamácie prebehla čo najrýchlejšie.
Odovzdanie reklamácie
Odporúčame vyplniť tento formulár.
Zakúpený tovar na reklamáciu môžete zaslať na nižšie uvedenú adresu:
FMOTO s.r.o.
REKLAMACE
Jílovská 177
252 44 Psáry
- Vždy je třeba doložit doklad o nákupe preukazujúci kúpe tovaru u Motoobchod.sk (faktúra, predajka) a v prípade, že reklamáciu zasielate aj stručne uviesť dôvod reklamácie!
- reklamované zboží v žádném případě neposílejte na dobírku!
- reklamovaný tovar musí byť kompletný, čistý a hygienicky nezávadný!
Reklamačný protokol
V prípade zaslania reklamácie na adresu reklamačného oddelenia, Vám bude zaslaný reklamačný list na e-mail uvedený v popise reklamácie.
Záručná doba a životnosť tovaru
Záručná doba a životnosť tovaru sú rôzne pojmy. Životnosť tovaru je daná spôsobom a intenzitou používania a nemusí byť vždy rovnaká ako záručná doba. To znamená, že pri intenzívnom používaní môže byť životnosť kratšia ako záručná doba. Záručná doba je 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak a začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru.
Priebeh reklamácie
O priebehu celej reklamácie budete informovaný automatickými maily, ktoré Vás upozorní na to, že Vaša reklamácia bola nami prijatá do systému, že bola vybavená, že Vám bola odoslaná, alebo že si ju máte možnosť vyzdvihnúť.
Lehota na vybavenie reklamácie
V prípade, že ste spotrebiteľ, reklamácia bude vybavená v 30-dňovej lehote.
V prípade, že nie ste spotrebiteľ, sa snažíme vybaviť reklamáciu v čo najkratšom čase.
Kontakty pre reklamácie:
Nižšie uvedené kontakty slúžia pre prípad potreby komunikácie ohľadom Vašej reklamácie
tel: +420 731 299 101
Ako postupovať keď ...
-
Je prijaté tovar poškodený
Pri preberaní balíka, zásielku vždy skontrolujte!
Zásielku si prosím vždy prezrite pred dopravcom, tu obal nie je poškodený (pokrčený, roztrhaný, rozmočený a pod.) A či nie je porušená naše špeciálne baliace páska. V prípade nezrovnalostí balík nepreberajte!
Ak je tovar poškodený, hoci bol obal neporušený, je potreba o tejto skutočnosti čo najskôr informovať prepravcu (DPD a Slovenská pošta) a našu spoločnosť. - Tovar bol dodaný nekompletný alebo nezodpovedá objednanému typu
Prosíme bezodkladne nás informujte, najlepšie telefonicky na tel. +420 731 299 101, ihneď budeme túto nezrovnalosť riešiť.