Reťazová sada DID DID + Supersprox radu VX2 pro KAWASAKI GPZ 500 (EX 500), r.v. 1994

Reťazová sada DID DID + Supersprox radu VX2
na dotaz na dotaz
nemožno kúpiť
Nedostupné
KódDID-407-050VýrobcaD.I.D + SUPERSPROX
Odborník na telefonu (Po-Pá 8-18)

Reťaz radu VX

 

Základný, najpredávanejšie, nejběžnějšíkvalitní reťaz, za dobrú cenu. Vydrží štandardnú dobu. Povedzme, že 20 tis km zichr. Tesnený X-krúžkom, ktorý zvyšuje životnosť až o 40% oproti reťaze tesneným O-krúžkom. Obmedzenie? U rozmeru 520 do 750 ccm, u 525 do 900 ccm au 530 do 1 000 ccm.

Využitie: Off-road a Street.

 

Informácie o výrobcovi reťazí - DID

 

V prípade firmy DID sa prirodzená japonská tendencia doťahovať veci do dokonalosti týka prakticky každého článku od vývoja po distribúciu. Preto tiež samotná výroba zostáva v Japonsku a nepresunula sa nikam ... inam.

DID je najväčší svetový dodávateľ do prvovýroby motocyklov ako Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki, Ducati, KTM, Triumph, Husqvarna či MV Agusta. Jazdí na nich top tímy naprieč podniky ako Moto GP, FIM MX, Rallye Dakar a jazdci ako Valentino Rossi či Jorge Lorenzo.

Predné kolieska majú rovnako ako oceľové rozety od Supersprox zosilnené zuby pre dlhšiu životnosť a sú odľahčená. Samozrejmosťou už dnes je samočistiaci drážka pre offroady.

 

Zadná oceľová rozeta je vhodná prakticky pre všetky typy a štýly motoriek a jazdcov. Povrch je z dvoch vrstiev - ocele a zinku, čím lepšie odoláva korózii. Áno, je trochu ťažšie ako hliníková, ale zato je lacnejší a ďalej vydrží.

 

Informácie o výrobcovi reťazových kolies - Supersprox

Supersprox je rodinná firma, ktorá už od roku 1959 vyrába vo Walese rozety a kolieska. A vyrába je sakra dobre. Dodáva do prvovýroby pre značky ako KTM či Husqvarna, prakticky v každom motošporte má majstra sveta (celkom ich pozbieral 65 medzi rokmi 1959-2016). Supersprox je jediný výrobca, ktorý pokrýva všetky typy motoriek a to v nekompromisnej kvalite.

 

Čím sa líši Supersprox od konkurencie?

  • Zosilnené zuby. Zvýšila sa tak životnosť nielen koliesok samotných, ale aj reťaze a tým celé reťazovej sady až o 10%.
  • Presnosť výroby ozubenie a tvar U-drážky vhodný aj pre najnovšie typy japonských reťazí s väčším priemerom valčeka. Vďaka správnym rozmerom predlžuje životnosť.
  • Vyrezávanie odľahčenie laserom. Výsledný produkt jednak lepšie vyzerá, ale hlavne má vďaka tomu každý konkrétny typ ideálny pomer váhy a pevnosti.

Vysoká kvalita povrchovej úpravy. Oceľové rozety majú 3-vrstvový povrch pre dlhú životnosť a extra odolnosť proti korózii.

Značka motocykla objem motora Model Ročník
KAWASAKI 500 GPZ 500 (EX 500) 1987
KAWASAKI 500 GPZ 500 (EX 500) 1988
KAWASAKI 500 GPZ 500 (EX 500) 1989
KAWASAKI 500 GPZ 500 (EX 500) 1990
KAWASAKI 500 GPZ 500 (EX 500) 1991
KAWASAKI 500 GPZ 500 (EX 500) 1992
KAWASAKI 500 GPZ 500 (EX 500) 1993
KAWASAKI 500 GPZ 500 (EX 500) 1994
KAWASAKI 500 GPZ 500 (EX 500) 1995
KAWASAKI 500 GPZ 500 (EX 500) 1996
KAWASAKI 500 GPZ 500 (EX 500) 1997
KAWASAKI 500 GPZ 500 (EX 500) 1998
KAWASAKI 500 GPZ 500 (EX 500) 1999
KAWASAKI 500 GPZ 500 (EX 500) 2000
KAWASAKI 500 GPZ 500 (EX 500) 2001
KAWASAKI 500 GPZ 500 (EX 500) 2002
KAWASAKI 500 GPZ 500 (EX 500) 2003
KAWASAKI 500 GPZ 500 (EX 500) 2004
KAWASAKI 500 GPZ 500 (EX 500) 2005
KAWASAKI 500 GPZ 500 (EX 500) 2006
KAWASAKI 500 GPZ 500 (EX 500) 2007
KAWASAKI 500 GPZ 500 (EX 500) 2008
KAWASAKI 500 GPZ 500 (EX 500) 2009
reťazové koliesko CST-512: 16
reťazová rozeta RFE-486: 42
reťaz 520VX2
Počet článkov reťaze 106
Originálne počet článkov reťaze 104
Typ spojky DID reťaze závlačka FJ
Originálne počet zubov ÁNO
PopisUrčené pre modelyTechnické parametre
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povoliť všetkoPodrobné nastavenie